Hee, da’s gek: de Nijmeegse studentenverenigingen blijken ook inhoudelijk nog iets te bieden te hebben. En dat terwijl ze elkaar de afgelopen maanden kapot hebben beconcurreerd door vooral te adverteren met lage bierprijzen (gemiddelde prijs voor een pilsenmans: 50 eurocenten). Niks mis mee natuurlijk, bezinestations beconcurreren elkaar ook altijd op benzineprijzen, maar het staat natuurlijk een beetje sneu. Straks gaan niet-leden nog denken dat wel-leden alleen maar bier zuipen op de soos (je verwacht het niet). Dus dat moet anders, ja! Met het SNUF (Stichting Nijmeegs Universitair Fonds) is nu afgesproken elkaar te beconcurreren op “inhoud”. Dat worden dus “de gaafste Ski-hut feesten vind je bij Ovum Novum!” en “voor een echt corps soort van doorlopend themafeest moet jij bij Carolus Magnus zijn!”-spandoeken en flyers. Onze tip: adverteren met aantallen lekkere wijven. Succes gegarandeerd. (Karpe Noktem is van deelname uitgesloten.)