Bladen

Erwin Olaf maakt nieuwe campagne leermerk

30-07-2013 03:30

AMSTERDAM – Erwin Olaf verzorgt de nieuwe campagne van leer- en fetisjmerk Mister B. De wereldberoemde fotograaf presenteert de resultaten van zijn werk vrijdag aan de vooravond van de Gay Pride. De foto's zullen vrijdagmiddag voor het eerst worden getoond tijdens het optuigen van de boot van Mister B. voor de Canal Pride.

Met de grote nieuwe campagne luidt het leer- en fetisjmerk de viering van zijn 20-jarig bestaan in. Het thema is dan ook het begin van de fetisjscene in Amsterdam, twintig jaar geleden. Erwin Olaf, die vrijdagmiddag ook bij de lancering aanwezig is, heeft het gevoel van het Amsterdamse cruisen van toen verbeeld in nieuwe foto's.

Het Amsterdamse bedrijf Mister B is een van de grootste gay fetisj-merken ter wereld. Eigenaar Tony Varlack begon twintig jaar terug met één winkeltje aan de Warmoesstraat. Maar inmiddels heeft de internationaal opererende onderneming ook vestigingen in Parijs en Berlijn en 15 shop-in-shops over de hele wereld.

De boot van Mister B. wordt al sinds het ontstaan van de botenparade gezien als één van de hoogtepunten van de Canal Pride. De modellen die Erwin Olaf voor zijn foto's heeft gebruikt, staan zaterdag ook op de boot van het leer- en fetisjmerk.