Opinie

‘Pandemie en coronabeleid teken dat Jezus in nabije toekomst terugkomt’

18-12-2021 13:16

“De 25-jarige Kenneth Johannes Kerver ziet de pandemie en het coronabeleid als teken dat Jezus in de nabije toekomst terugkomt. ‘Wanneer precies weet geen mens, maar we leven in spannende tijden. De laatste twee jaar werden veel van de Bijbelse profetieën vervuld of voorbereid. Het podium voor de antichrist wordt opgezet.’

Als voorbeeld daarvan wijst hij op het 23e vers uit Openbaring 18: ‘Want uw kooplieden waren de groten van de aarde. Door uw tovenarij immers werden alle naties misleid.’

Kerver licht toe: ‘Dat woord ‘toverij’ is in de Griekse grondtekst ‘pharmakeia’. Oftewel: geneesmiddelen, farmacie. Er staat dus dat als het einde nabij is, de mensen misleid zullen worden door de farmaceutische industrie. Dat is voor mij de belangrijkste reden waakzaam te zijn als het gaat om vaccinatie en de QR-samenleving.’

De CoronaCheck-app is volgens Kerver een opmaat naar een verdergaand systeem: het merkteken van het beest, zoals beschreven in Openbaring 13 vers 16 en 17.

‘Ik wil zowel ongelovigen als lauwe christenen waarschuwen: er komt grote verdrukking aan. Daaraan voorafgaand wordt de gemeente van Jezus opgenomen. Een stellige boodschap, maar ik zeg het uit liefde.'”

Het Nederlands Dagblad interviewde een reeks Nederlanders over vaccineren. Eén van de geïnterviewden is Kenneth Johannes Kerver die 150 duizend euro bij elkaar heeft gecrowdfund om enorme billboards met daarop de tekst ‘Het einde is begonnen. Blijft u straks achter? Kies Jezus!’ langs snelwegen te kunnen zetten.

En verder is, zoals altijd bij rampen en tegenspoed de afgelopen 2000 jaar, het einde weer eens nabij en wordt traditioneel in alles ‘het teken van het beest’ gezien. Zoals ook het Bijbelboek Openbaringen weer moeiteloos geïnterpreteerd kan worden naar definitief bewijs dat het einde dit keer écht komt.

Maargoed, hij ‘zegt het uit liefde’…

 

Lees ook: De onmisbare rol van religie voor de toekomst van de mensheid
Lees ook: Bonusquote – Arnold Karskens ontmoette Jezus Christus én de Heilige Geest
Lees ook: Evangelie van Jezus is en blijft briljante marketingstrategie

 

 

 

Doneer aan TPO!