NRC.next is niet alleen een website, het is ook een krant, zeggen ze zelf. Helaas blijft bewijs voor deze stelling steeds vaker uit nu abonnementhouders steeds minder vaak daadwerkelijk een krant in de bus zien. Maurice uit Amsterdam kreeg meerdere keren geen krant en andere keren een Volkskrant. Of zoals MerelMilou het op Twitter zegt: ‘je mag al blij zijn als Next meer dan drie keer in de maand op de deurmat ligt‘. Bij de redactie van De Jaap horen we steeds vaker van mensen die eens of meerdere malen geen NRC.next ontvangen.
Heeft u ook weer geen NRC.next ontvangen? Moest u ook de helpdesk meerdere malen bellen en uw postcode met opzet onduidelijk inspreken? De redactie hoort graag van u: meldt u hier in de comments of via de mail met uw horrorstories.next
Of het ontbijtgranengebruik van Maurice de achterliggende reden van de achterblijvende bezorging is niet geheel duidelijk. Subtiele bezorging van een andere krant doet misschien het een en ander vermoeden, maar we horen graag meer verhalen!