Bier!
Whazaaaaaaaaaaah! kennen we ‘m nog? De Budweiser-reclame die viral ging nog voor we echte virals kenden. Mashable maakte een top 10 van meest gedeelde bierreclames. En omdat we bij Pavlov wel van een pintje houden, verdient dit zeker weten een vermelding in de Blogback.
California als een poppenkast
De Amerikaan Ryan Killackey nam gedurende anderhalf jaar samen met zijn vrouw ongeveer 10.000 foto’s op diverse plekken in de staat California. Met een beetje truukerij op de computer wist hij er de volgende stopmotion video van te maken, waarbij het net lijkt of alles binnen een poppenkast plaatsvindt.
Rutte op Dance Valley
Chickies scoren doet de MP niet anoniem, nee hoor, dat doet ‘ie gewoon op een dance-festival. Of het is een look-a-like die graag de handjes van andere feestende lui schudt en geniet van de aandacht. Maar dat willen wij gewoon niet geloven. Dit is gewoon zóveel cooler dan een MP op een skateboard!
Planking in The Playboy Mansion
Wie nu nog gaat planken, is dom. En als je het deed terwijl het “hip” was, ben je ook dom. Dames en heren, planken is officieel de meest nutteloze, plaatsvervangende schaamte creërende hype die het internet kent. Stop er dus mee. Ook niet als je Hugh Heffner heet en lekkere wijven plat op de buik over de keukentafel legt. Dagelijkse kost toch, beste Hugh? Des te knapper: Hugh Heffner die plat op zijn buik kan liggen, stijf van de blauwe pilletjes. Plaatjes!
Nostalisch fappen
Een kleine vijftig jaar na haar dood kan überseksbom Marilyn Monroe ons nog steeds verbazen. Wat een uitstraling, wat een figuur. En dat is Buzzfeed-auteur Mike Hayes ook met ons eens. Hij verzamelde 18 foto’s van alles wat mannen boeit: een playmate met drank en “awesome people” als Truman Capote en Marlon Brando.
QWOP QWOP QWOP
Oh oh, die Comic Con-nerds toch. Zijn ze niet verkleed als Batman of Superman, dan zijn ze wel Pikachu of Lara Croft. Saai! Kennen we al. Voor de meest doorgewinterde internetnerd is de dude in het volgende filmpje daarom een echte verademing. Deze Comic Con-bezoeker doet namelijk een perfecte imitatie van het meest belachelijke spelletje ooit, “QWOP”. Geen idee wat QWOP is? Google het dan maar. NOOB!!11!1!1