De “Purple Pants” zijn een begrip geworden, geen marketeer verwacht meer te worden overgeslagen in het wekelijkse overzicht van paarse broeken, klankschalen en aromatische bachbloesem-NLP. Wekelijks komen er bedankjes, tips en “Ja, zo is het!”‘s binnen bij de redactie. De berichtenstroom is bijna een bevestiging van de eerder aangehaalde stelling: “men doet het omdat men er baat bij heeft”, paarsebroekerij is pure herkenning, maar eigenlijk spelen we geen van allen graag Bingo. Daarnaast heeft niemand zin in een hoop (SEO-)kwakzalvers, natuurlijk. De lijst met marketeers die in DM’s verklappen eigenlijk ook niets op te hebben met incrowdgeneuzel is lang; blijf dus gewoon lekker inzenden: u wordt gehoord! En wanneer u dan zelf ook een herfstende 4.0-samenlevingtweet gevonden hebt, aarzel dan niet: stuur ‘m in en wie weet ziet u uw linktip volgende week hier extragratis terug.
Laat ‘m maar over je heenkomen, die golf
En als het nu een vriendelijk spookje is?