Business

De Purple Pants

13-12-2012 21:29

De “Purple Pants” zijn een begrip geworden, geen marketeer verwacht meer te worden overgeslagen in het wekelijkse overzicht van paarse broeken, klankschalen en aromatische bachbloesem-NLP. Wekelijks komen er bedankjes, tips en “Ja, zo is het!”‘s binnen bij de redactie. De berichtenstroom is bijna een bevestiging van de eerder aangehaalde stelling: “men doet het omdat men er baat bij heeft”, paarsebroekerij is pure herkenning, maar eigenlijk spelen we geen van allen graag Bingo. Daarnaast heeft niemand zin in een hoop (SEO-)kwakzalvers, natuurlijk. De lijst met marketeers die in DM’s verklappen eigenlijk ook niets op te hebben met incrowdgeneuzel is lang; blijf dus gewoon lekker inzenden: u wordt gehoord! En wanneer u dan zelf ook een herfstende 4.0-samenlevingtweet gevonden hebt, aarzel dan niet: stuur ‘m in en wie weet ziet u uw linktip volgende week hier extragratis terug.

Dus waar hebben we het over


 

Uiteindelijk blijft de Society 3.0 ook sappelen


 

Kwestie van goed cognitief afvangen, lijkt ons


 

Altijd van je af engagen


 

Vrouw en gereedschap…