Vorige week besteedde ThePostOnline al aandacht aan de slechte service van FOX. Duizenden mensen kochten een stream van de Eredivisietoppper PSV-Ajax, om vervolgens naar een buffercirkeltje te kijken. Klanten die belden met een klacht werden gevraagd het één en ander ‘even op de mail te zetten.’
Wie naar aanleiding van de wanprestatie op zondag 22 september een klacht stuurde per e-mail, kreeg inderdaad een reactie, op zondag 29 september.
Waar de eigenaar van een bijtende hond graag de kritiek van een boos slachtoffer pareert met ‘dat doe ie anders nooit’, komt Fox met een corporate versie van dit non-excuus:
‘Onze excuses voor dit voorval maar dit probleem heeft zich dus niet eerder voorgedaan.’
Dankuwel FOX, jullie geven ruiterlijk toe dat jullie een wanprestatie hebben geleverd, maar omdat het allemaal heel ingewikkeld en technisch is en jullie er alles aan doen om het in de toekomst wel te laten werken, krijgt niemand zijn geld terug.
Een keihard middelvinger naar de gedupeerde klanten, die als ze de wedstrijd los aanschaften maar liefst 12 euro betaalden voor de wedstrijd.
Maar ach, het gaat om 12 euro, wie heeft er zin om daar een juridische procedure voor te starten?
De volledige reactie: