We zijn uit de recessie en daarom verzamelt tout Nederland zich vanochtend voor de H&M om een gewild kledingstuk uit de nieuwe collectie te pakken te krijgen. Isabel Marant heeft een collectie ontworpen voor het Zweedse keten en dat betekent oorlog. Pakken wat je pakken kan, alsof de wereld morgen vergaat. Wat de collectie op dit moment doet qua verkoop staat op deze timeline, beeld verzamelden we hieronder.
De collectie, verkrijgbaar in acht filialen in Nederland, veroorzaakte dit keer geen enorm slagveld in de winkels. Het keten heeft ervoor gekozen liefhebbers per 30 personen tien minuten de tijd te geven hun kleding uit te zoeken. Wie graag toch nog een kledingstuk op de kop wil tikken en niet tot de gelukkige wachtenden behoort: Marktplaats staat inmiddels vol met de collectie. Uw les voor de volgende keer: vanaf drie uur ‘s nachts in de rij staan is nergens voor nodig sinds we marktplaats hebben.
Oh, wat er met vrouwen gebeurt als Isabel Marant bij H&M hangt.Alsof 't om voedselschaarste gaat. Foto via @duic.nl pic.twitter.com/OJ6xPevQWp
— Marjolijn (@MRKWRDG) November 14, 2013
Geen traditionele rij, maar een bijzonder polsbandjes systeem bij Isabel Marant voor #H&M in #hoogcatharijne pic.twitter.com/WSVswo5OjL
— CorioNL_FMP (@CorioNL_FMP) November 14, 2013
'S ochtends vroeg in de rij voor Isabel Marant bij H&M in de Koopgoot! Shoppen is hot. pic.twitter.com/gLmqURX5Nk
— Ondernemersfederatie (@OFRCrotterdam) November 14, 2013
Isabel Marant zorgt voor lange rijen bij H&M. Veel security aanwezig. Ik heb dat soort enthousiasme nooit begrepen. pic.twitter.com/pBPlieigIu
— Martine de Ridder (@MrsMartine) November 14, 2013