Bon, tijd voor een eigenpijpend persbericht. Moet van de afdeling marketing.
Start persbericht: ThePostOnline bestaat deze maand precies vijf jaar. Althans, dat wat ooit begon als het doldwaze online vrijwilligersproject DeJaap.nl is reeds uitgegroeid tot het commercieelprofessionele nieuws- en opinieplatform ThePostOnline.nl. Met succes. Veel succes. Heel veel succes. De afgelopen maand september tikten wij namelijk een heuglijke 850.000+ unieke bezoekers aan. Op naar de miljoenen uniek per maand dus, de volgende vijf jaar. Einde persbericht.
Ook zo blij met ThePostOnline? Doe mee! Stuur een artikel in. Opinie, achtergrond, reportage, iets anders wat lezers leuk vinden in tekst, beeld, olieverf, bloemschik of appeltaart, whatever, als het maar kwaliteit heeft. Voor ons soort mensen, door ons soort mensen. Want ons soort mensen, dat zijn jullie. En ThePostOnline komt naar je toe deze zomer (dat wil jij toch ook?)
Voor anekdotes over de afgelopen 5 jaar: vraag er naar bij @baspaternotte, @ingelisedevries, @joostbakkerr, @the_ed, @markkoster, @huubbellemakers, @janjaaph @derestdiehierzijnvergeten of gewoon bij @tponl