Het Vlaamse Mediahuis, de nieuwe eigenaar van TMG, gaan Geenstijl.nl en Dumpert.nl toch maar niet verkopen of zelfs helemaal opheffen of weggegeven. Reden daarvoor is dat Dumpert.nl een enorme cashcow is en de jaarcijfers van deze cashcow toch iets belangrijker zijn voor de Vlaamse moralisten dan alle grote ‘ieder weldenken mens zou tegen dit soort teksten als van geenstijl moeten zijn’ woorden bij elkaar. En aangezien Dumpert.nl niet te exploiteren is zonder de Geenstijl-redactie is de verkoop van Geenstijl alweer van tafel. Schrijft althans Henk Willem Smits van Quotenet en die liegt nooit.
Zielig natuurlijk voor al die op vernietiging van Geenstijl uit zijnde adverteerdersbellers van NRC Handelsblad en Volkskrant, en natuurlijk Rosanne Hertzberger inclusief haar vrinden bij de redactie van Zomergasten (NPO), want die zijn alweer weken feest aan het vieren omdat ze met de komst van Mediahuis uitgingen van Het Grote Geenstijl Einde en De Nieuwe Fatsoenlijke Gezellige Mediawereld Vrij Van Dissidente Geluiden.
Er waren zelfs al commentaren te lezen waarin werd gesuggereerd dat een kwaadaardig en rancuneus Mediahuis onder druk van NRC-hoofdredacteur Peter Vandermeersch zou kunnen besluiten Geenstijl gewoon helemaal op te heffen en de lege merknaam in bezit te houden zodat niemand het nog kan exploiteren.
Het wachten is nu op een nieuw agressief en haatzaaiend anoniem hoofdredactioneel commentaar van NRC Handelsblad waarin wordt opgeroepen tot fysiek ‘verzet’ tegen de redactie van Geenstijl.nl omdat we de rechtse flikkers ‘de xenofoben in dit land van ons lijf willen houden’. In welk geval wij de redacteuren van Geenstijl aanraden hun auto voorlopig niet meer op het Mediapark te parkeren.