Media & TV

De NPO en Jinek hebben Geenstijl en TPO in het vizier

05-01-2019 15:05

Vrijdagavond keken 938.000 bejaarden, condoleancegangers, comapatiënten, dementen en overige MSM-gebruikers naar het staatstelevisie-uitvaartprogramma Jinek. Dat zijn bijna net zoveel mensen als er per maand naar TPO.nl kijken. En zo’n beetje de helft van het aantal wat maandelijks naar Geenstijl.nl kijkt. (TPO.nl en Geenstijl.nl zijn blogs waar ze onderwerpen oppakken die andere media laten liggen).

De komende jaren zal een tsunami van nepnieuws ons overspoelen, aldus Eva Jinek, NRC Handelsblad en Volkskrant, dus dan zal dat wel waar zijn dus dan zullen ze wel gewoon braaf het anti-Rusland standpunt van de overheid nababbelen.

Daarom nemen steeds meer mensen een abonnement op TPO+ en worden ze Geenstijl-Premium-member. Op die manier blijven ze verzekerd van toegang tot online nepnieuwsvrije en policorvrije media om te lezen over onderwerpen die door de MSM stelselmatig worden genegeerd omdat ze bij de MSM reeds te diep met hun hoofd in hun ideologische kont zitten, te bang en te bescheten zijn naast de man ook het paard te noemen (al helemaal als het paard islam heet) als het er op aankomt en de hoofdredacteuren zich te veel zorgen maken of ze nog wel welkom zijn bij Jinek, DWDD en Pauw.

Maar u kunt natuurlijk ook een abonnement op NRC en Volkskrant nemen. Voor slechts, pak hem beet, tien keer de prijs van één TPO+-jaarabonnement heeft u al één Volkskrant-jaarabonnement (NRC iets goedkoper, Jinek betaalt u sowieso al via de Belastingdienst, nee wij snappen ook niet hoe je in een vrij land kunt worden gedwongen tot meebetalen aan iets wat je niet wilt). Beter: voor de prijs van één jaar Volkskrant krijgt u tien jaar TPO+.

Wij danken de NPO voor de gratis marketing. En voor het aantasten van onze bovenkamer. We gaan nu aan de koffie met cake.