Opnieuw kampt ING met een grote storing. Deze keer is het voor gebruikers van de ING-app onmogelijk om in te loggen, en dus betalingen te doen. Hierdoor is het ook onmogelijk om met iDeal betalingen te doen via een ING-rekening.
Er kan wel met de ING-pas met pin worden betaald en met de pas kan er ook geld worden opgenomen bij de geldautomaat.
Het is de zoveelste storing van ING in relatief korte tijd. Het aantal storingen, waardoor niet alleen consumenten maar ook retailers worden getroffen, bij ING is inmiddels zo hoog dat gerust kan worden gesproken over een tsunami aan storingen.
In maart werd bekend dat bestuurders van ING in 2022 opnieuw enorme bonussen hebben gekregen. Dit na het fors wegbezuinigen van personeel.
Op dit moment kunnen klanten niet inloggen in Mijn ING en onze Mobiel Bankieren App (Particulier en Zakelijk). Er wordt hard gewerkt aan een oplossing. Excuses voor het ongemak! Wanneer we meer informatie hebben, zullen we een update plaatsen. pic.twitter.com/B9HomWJtlp
— ING Nederland (@ingnl) June 2, 2023