Wat nou uitbuiten. Er zijn genoeg modemerken die niet alleen je kledingkast mooier (en je portemonnee lichter) maken, die modemerken maken met liefde het internet mooier. ThePostOnline zocht wat browseparels op.
Eigenlijk doet Chanel niets meer dan vloggen alsof ze een normaal persoon zijn. Modeshows, films, geschiedenis, minidocu’s, interviews. Op het kanaal ben je volledig in de wereld van Chanel.
http://www.youtube.com/watch?v=dRTD_gO3Wlg
Hipsters doen dan misschien aan exclusief, toch is deze Tumblr van Dior niet echt geschikt voor hipstervolk. Heel veel glamoureuze plaatjes, nieuwe collecties en gifjes. Gifjes zijn geweldig.
Modemerk gaat cultuurdingetjes doen. Pakt verrassend goed uit, dit project van Burberry. Bandjes akoestisch laten optreden, mooi filmen en uitzenden. Plus fijne navigatie op de website.
Krijg wat met Wikipedia. Zelfs de mode-afdeling. Voguepedia is geweldig. Daar staat alles en nog veel meer.
Pinterest is gemaakt om plaatjes te kijken. Niet alleen eet- en woonplaatjes, ook gewoon modeplaatjes. De organisator van de Fashionweek, Mercedes, maakt Pinterest een ware hemel voor modeplaatjes.
Meer surfsuggesites op het gebied van mode? De reacties zijn geopend. Mailen, twitteren of facebooken kan ook.