LONDEN – Rosie Huntington-Whiteley is ‘heel trots’ dat haar eigen make-uplijn eindelijk in de winkels ligt. “Na bijna twee jaar is de Rosie For Autograph make-up eindelijk hier”, jubelde het model op Instagram bij een foto van de verschillende producten.
Rosie omschrijft haar make-up als glamour voor elke dag. De lijn is exclusief verkrijgbaar bij Marks and Spencer. Rosie werkt al langer samen met de Britse warenhuisketen. In 2012 hingen door haar ontworpen lingeriesetjes in de schappen, later volgden sportkleding, nachtkleding en een parfum.
Make-up was een logische volgende stap, legde het model uit aan de Britse editie van Vogue. “Net als lingerie en een geurtje is het een heel persoonlijke keus van een vrouw en iets wat we dagelijks gebruiken.”
Rosie, die zich onlangs verloofde met acteur Jason Statham, hoopt dat elke vrouw iets van haar gading kan vinden in haar lijn. “We wilden iets maken voor iedereen, ongeacht leeftijd of huidtype. Ik hoop dat het is gelukt.”