Het NOS Journaal (NOS) is voor heel veel mensen onmisbaar. Dat schrijft de NOS vandaag op een website van de NOS. Volgens een onderzoek dat werd uitgevoerd door een Europees merkenbureau is het NOS Journaal (NOS) het op één na onmisbaarste merk in Nederland, aldus de NOS op de website van de NOS.
Het onmisbaarste merk van Nederland is de HEMA. Dit staat (nog) niet op de website van de HEMA. Maar ze hebben er wel 12 flessen wijn voor de prijs van 10. En baby- of kinderkleidng tegen bodemprijzen. En zelfs ‘omfietswijnen’!
Waarom volgens de NOS op de website van de NOS gelijk maar de hele publieke omroep ‘onmisbaar’ is terwijl alleen het merk NOS Journaal (NOS) in de top tien wordt genoemd is niet bekend.
Het merk Cup-a-Soup eindigt op de 100ste plaats.
Het merk WC Eend eindigt op de achtste plek in de lijst met ‘populairste huishoudelijke artikelen’, aldus wij van WC Eend.
Het merk ThePostOnline (ThePOstOnline) blijkt het populairste merk te zijn onder ThePostOnline bezoekers, aldus ThePostOnline van ThePostOnline.
Tot zover. Met dank aan de NOS (NOS) voor dit geweldige diepgravende nieuws waar we beslist niet zonder hadden gekund.