Miljoen kijkers voor Johnny de Mol

08-05-2014 08:40

Johnny de Mol heeft woensdagavond ruim een miljoen televisiekijkers getrokken met de eerste aflevering van zijn programma Johnny in Oranje. Zo blijkt uit cijfers van Stichting KijkOnderzoek.

In het programma is onder meer te zien hoe Johnny op bezoek gaat bij de Nederlandse voetballers die deze zomer meespelen voor Oranje. Woensdagavond was ook de eerste aflevering te zien van de nieuwe reeks van Gordons programma Hotter Than My Daughter. Hier keken bijna 1,3 miljoen mensen naar.

Op SBS6 beleefde Bar Gezellig de eerste uitzending. De comedy waarin rollen zijn weggelegd voor Bastiaan Ragas, Sytske van der Ster, Anne-Mieke Ruyten en Dick van den Toorn wist zo’n 627.000 televisiekijkers te boeien.

De eerste plek in de top 25 van bestbekeken programma’s van de woensdagavond wordt bezet door het achtuurjournaal (ruim 2 miljoen), daarna volgt Goede tijden, slechte tijden (ruim 1,7 miljoen) en op de derde plek staat DNA onbekend (bijna 1,5 miljoen).

(BuzzE)