Media & TV

Shula Rijxman (NPO) presenteert plannen: ‘Townhallmeetings, publiekspanels, analyse’

25-11-2016 11:54

 

“Shula Rijxman wil de dialoog aangaan en ziet hiernaast Kwalitatief onderzoek, structuele Publiekspanels, Analyse informatieaanbod, Overleg Actualiteit en Townhallmeetings als oplossingen om de vraag te beantwoorden.

NPO gaat structureel werken met publiekspanels. Dit gaat ons, samen met het hierboven genoemde kwalitatief onderzoek een schat aan informatie opleveren die we kunnen inzetten bij de ontwikkeling van nieuwe formats en programma’s.

Nu, in aanloop naar de Tweede Kamerverkiezingen, is het bijvoorbeeld van groot belang om alert te blijven op een pluriforme en onafhankelijke berichtgeving bij de publieke omroep.

We hadden het al op de agenda staan: ‘Townhallmeeting’. Een TV-programma dat het land intrekt, waarin het echte gesprek met het publiek en de actualiteit een rol speelt.

We kijken uit naar de dialoog!”

 

Eindelijk mensen, de NPO gaat nu écht voor iedereen worden want de NPO stapt uit de ivoren torens en trekt het land in zodat met de burger kan worden gesproken, in dorpshuizen en enzo, want die hebben ze in de provincie.

Verder gaat de NPO nog steeds de dialoog aan, want ‘echte gesprekken met het publiek’ en anyalyse, veel analyse, heel erg veel analyse. Analyse, analyse, analyse, analyse. Onderzoek, opiniepanels, publiekspanels, data, veel data, analyse, analyse, analyse, analyse, onderzoek, onderzoek, onderzoek, analyse, analyse, analyse. Kost wat subsidie, heb je ook wat, zoals bijvoorbeeld heel veel data over wat de mensen in het land allemaal vinden. Dat doet de NPO eigenlijk al zolang als de NPO bestaat en nog altijd is er geen fuck veranderd, maar met nog meer analyse gaat het nu natuurlijk ineens wel veranderen. Da’s logisch.

En ohja, u mag straks zomaar zeggen wat u vindt op NPO.nl! De NPO-ict-afdeling kennende gaat dit zes miljard euro en zevenentwintig jaar kosten maar dan mag u ook, vooraf goedgekeurd door moderators want we moeten wel een beetje om de toon denken, mee-Jopen op die 1992-site van ze waarop ze nog geeneens normaal embedvideo’s of überhaupt video’s in HD-kwaliteit kunnen aanbieden anno 2016.

In 2179 kortom zult u de eerste veranderingen merken, met dank aan uw dialoog, en vooral uw belastingcenten.