BRISTOL – Een Britse vrouw was de vertragingen van de bus die ze dagelijks moet nemen, meer dan zat. Ze berekende hoeveel tijd ze sinds de zomer van 2012 kwijt was aan wachten en heeft darvoor een rekening gestuurd. De busmaatschappij blijkt niet de kinderachtigste en betaalt een groot deel van het geëiste bedrag uit. In buskaartjes.
Het werk van de 44-jarige Elizabeth Thomas is niet naast de deur. Iedere dag moet ze met twee bussen om bij haar werk in Bristol te komen. De vrouw claimt dat ze in tweeënhalf jaar bijna 11,5 uur heeft verspild aan wachten. Ze berekende ook een uurtarief en kwam uit op een bedrag van 137 euro. Dat geld wilde ze graag op haar rekening gestort krijgen. “Het is kostbare tijd die ik niet met mijn kinderen heb kunnen doorbrengen”, schreef ze.
De busmaatschappij ging serieus met haar klacht om. Er werd gekeken in welke gevallen de vertraging kwam door nalatigheid. De maatschappij besloot Thomas een bedrag van 93 euro uit te keren in de vorm van dagkaarten voor de bus, meldt MailOnline.