MELBOURNE – Een Australische kroegbaas blijkt heel goed om te kunnen gaan met slechte kritiek. De eigenaar van de Nevermind Bar in Melbourne ontdekte dat bezoekers die recensies hadden geplaatst op Urban Spoon nogal wat aanmerkingen hadden. De kroegbaas zette die op een rijtje en adverteert er nu mee.
Het bier is er te koud, de barman mag wel eens naar de kapper en gerechten waren uitverkocht. Dat waren enkele klachten van de recensenten. Verder werd de kroeg ‘overschat’ en ‘nogal ontraditioneel’ genoemd. Ook klagen mensen dat er geen zitplaatsen beschikbaar zijn.
De eigenaar van de Nevermind Bar zocht de meest onvriendelijke kritieken bij elkaar en liet een poster maken. Een pay-off maakte de poster echt af. “Kom kijken waarom 7 procent van de mensen ons niet goed vindt”, staat onderaan de poster te lezen.
Het affiche trok de aandacht van een van de bezoekers van de kroeg en die zette een foto op Imgur. Tot groot plezier van de mensen die de site bezochten. De manier waarop de kroegbaas met de slechte kritiek te koop loopt, wordt door bijna iedereen die op de foto reageert gewaardeerd.