Entertainment

Reclame van Diddy te pikant voor warenhuis

04-05-2015 16:00

NEW YORK – De reclamespot voor het nieuwe geurtje van Sean Combs, ook wel bekend als Diddy, was te pikant voor warenhuis Macy’s en verschillende televisienetwerken. Het filmpje moest flink aangepast worden om geschikt te worden voor jonge kijkers. Dat meldt NY Post maandag.

Het nieuwe parfum heet 3AM. De reclamevideo voor de geur draait om Combs (45) en zijn vriendin Cassie (28). Er zouden heel expliciete scènes in gezeten hebben, waarin Combs Cassies borst vastpakt, er tepelpiercings in beeld komen en de twee seks hebben in verschillende standjes.

Een bron vertelt over de reacties van bedrijven op het spotje: “De lange versie van het filmpje bevatte zulke provocerende beelden dat winkeliers het niet geschikt vonden voor jonge klanten. De lancering van het luchtje moest bijna uitgesteld worden vanwege de vele aanpassingen. Ook tv-zenders vonden de reclame ongepast.”

De reclamespot is ingekort en aangepast, zo weet de bron. Deze week wordt het parfum gelanceerd in warenhuis Macy’s in New York. De ingekorte video wordt dan voor het eerst aan het winkelend publiek getoond.