CANNES – Kim Kardashian deinst niet terug voor een goede businessdeal, maar haar Instagram-pagina is verboden terrein voor promotiepraat. Dat vertelt ze in een speech op het Cannes Lions Festival of Creativity.
“Sommige mensen vinden misschien dat ik teveel bikinifoto’s deel, maar mijn Instagram-pagina is precies zoals ik wil”, vertelt Kim die vertelt dat sommige merken waarmee ze een contract heeft hun naam niet genoeg terug zien op Instagram. “Ik blijf dichtbij mijn echte zelf op Instagram. Ik noem het merk alleen als ik het oprecht geweldig vind. In mijn contracten zeg ik er altijd bij dat mijn Instagram verboden terrein is.”
De realityster duldt het dan ook niet als andere mensen teveel reclame maken. “Ik heb mensen ontvolgt die teveel merkgerelateerde foto’s plaatsten omdat ik er niet in geloof. Ik ruik het van een kilometer afstand.” Ook benadrukt Kim dat ze al haar social media helemaal zelf in handen heeft. “Ik heb geen team die dat voor me doet, dat vind ik niet authentiek als je het hebt over persoonlijke dingen en foto’s deelt.”
vrouwengame
Kim sprak ook over haar succesvolle game die een grote aantrekkingskracht heeft op vrouwen. “Het is geweldig dat we meer vrouwen naar de gamewereld brengen. Het was een nieuwe onderneming voor me en eng om in een wereld te stappen die door mannen wordt gedomineerd.” Net als haar Instagram moet de game haar echte leven weerspiegelen: “We laten mijn echte leven zien en maken het in real time.”
Haar verblijf in Cannes begon niet zo soepel voor de socialite. “Met dank aan de dronken naakte vrouw die op mijn deur stond te bonzen ben ik wakker sinds 4 uur vannacht”, schreef ze even eerder op Twitter. “Ik heb er een video van gemaakt als herinnering waarom ik teveel drinken nooit getolereerd heb. Ik zal de video niet delen, maar het is erg grappig.”